Menu Close

EKSKURSIJA PO KLAIPĖDOS UOSTĄ

Džiugios staigmenos Priekulės socialinių paslaugų centro lankytojams tęsiasi. Šįkart rugsėjo 2 d. centro lankytojai ir darbuotojai išsiruošė į ekskursiją laivu „Venus“ po Klaipėdos uostą, kurią dovanojo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Nuo ankstyvo ryto  šurmuliavo nekantrūs lankytojai, šnibždėjosi ir džiaugsmingai laukė ekskursijos pradžios. Centro kiemelyje pasirodžius autobusui sparčiu žingsniu žengėme link jo. Gausus būrys centro lankytojų sugūžėjo į didelį autobusą ir iškeliavo į Klaipėdą. Kelionė buvo trumpa ir net nepajutome, kaip atsidūrėme prie Klaipėdos kruizinių laivų terminalo. Išlipę iš autobuso džiaugėmės geru oru, grožėjomės pakrantės puošmena skulptūra „Vaikystės svajonė“ – mojantis berniukas su šuniuku. Apsižvalgę ir pasigrožėję pakrante keliavome laivo link. Prie laivo mus pasitiko besišypsantis laivo kapitonas ir pakvietė į vidų. Įlipę į laivą užsiėmėme patogias vietas ir laukėme plaukimo pradžios. Centro lankytojai galėjo apsilankyti laivo kavinėje, užsisakyti kavos ir skanumynų. Laivui pajudėjus su mumis pasisveikino gidas, kuris visą kelionę mums pasakojo apie visus pakrantėje matomus objektus. Buvo labai įdomu klausyti ir daug naujo sužinoti apie Klaipėdos uostą. Ekskursijos pabaigoje gidas turėjo dovanų, kurias norėjo išdalinti atidžiai jo klausiusiems laivo keleiviams. Priekulės socialinių paslaugų centro lankytojai buvo labai aktyvūs šioje viktorinoje ir laimėjo daugiausiai Klaipėdos valstybinio jurų uosto direkcijos įsteigtų prizų. Grįžus į krantą, smagiai papietavome ir pasidalinome įspūdžiais lauko kavinukėje, šalia pakrantės. Visiems lankytojams ši ekskursija labai patiko, į centrą jie grįžo kupini teigiamų emocijų ir pakilios nuotaikos.